Re: You say Toe-MAY-to, I say Toe-MAH-to, let's call the whole thing off!

Poster: EoganOg@aol.com

In a message dated 11/21/98 4:11:44 AM !!!First Boot!!!, MCAMEROUN@aol.com
writes:

<< And what wud ye be sayin, instead o' 'car'?   Therrre might weil be another
 ward wha is proper, an' not sae modern, but I dinna ken it.

 Margaret Cameron >>

Weel, gin A were tae suggest anither ward in place o' "car" A micht be
inclined tae use "cairt."  Efter aa, it is what A use tae haul aa ma gear tae
and fae events.  Gin "car" sounds tae modern tae yer ear, this micht be
archaic eneuch fer ye.
Aye,
Eogan